در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی از میان 1087 طرح، 45 طرح برگزیده انتخاب و به تصویب رسید.

شروین امیری دبیر چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: چهاردهمین جشنواره خوارزمی با هدف هدایت تحقیقات در بخش ها و گروه های مختلف و در حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی در بین جوانان در سطح کشور برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز برگزیدگان این جشنواره ملی با حضور معاون ریاست جمهوری و وزای علوم و آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار می گیرند.

امیری تصریح کرد: طرح های واصله به جشنواره در 5 محور پژوهشی و 14 گروه تخصصی شامل صنایع شیمیایی مکانیک برق و کامپیوتر، هنر و معماری کشاورزی منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد ، متالوژی، و انرژی های نو و زیست فناوری محیط زیست و علوم پایه پزشکی، فناوری نانو، هوا فضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک مورد بررسی قرار می گیرند، چنانچه از میان حدود 19 هزار طرح رسیده از سراسر کشور ، 1087 طرح در بخش دانش آموزی و کاردانی به مرحله کشوری راه یافتند که در مجموع 95 طرح به هیئت داوران رسیده و در نهایت 45 طراح به عنوان طرح برگزیده تصویب شد.

وی طرح های واصله در بخش دانشجویی و آزاد را 1289 طرح اعلام کرد و گفت: از میان این تعداد 35 طرح به هیئت داوران معرفی شدند که پس از جمع بندی و بررسی نهایی 25 طرح به عنوان طرح های برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

امیری خاطر نشان کرد: چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی امسال با حضور دکتر سلطان خواه معاون ریاست جمهوری و وزرای علوم آموزش و پرورش و ورزش جوانان در تاریخ 28 آذر ماه در محل مجموعه همایش های ملی  و بین المللی امام رضا(ع) سازمان و پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار می شود./ع2
برچسب ها: جشنواره ، خوارزمی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار