رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید در جهت رفع محرومیت‌های کارکنان خود قدم بردارد، گفت: باید از راه های مختلف تلاش کرد تا مشکلات حل و به کارکنان مجلس برای افزایش سطح رفاه، زمین و وام داده شود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي امروز (سه شنبه ۲۱ آذر) از اداره ترابری مجلس بازدید کرد.

وي در جریان این بازدید با اعلام اینکه من در چهار سال گذشته با سختی و ظرافت کار شما رانندگان مجلس آشنا هستم، افزود: مجموعه ترابری و رانندگان در پارلمان کارهای خود را به ویژه در زمان‌های بررسی بودجه و قانون برنامه، بی سر و صدا انجام می‌دهند. همچنین در مأموریت‌ها بسیار تلاش می‌کنند که نمایندگان را به موقع به محل و جلسات برسانند که این موضوع از سختی‌های کار رانندگان است.

لاریجانی با تأکید بر اینکه سطح معیشتی رانندگان گاهی اوقات کار را به ما سخت می‌کند یادآور شد: با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی کشور باید بیشتر به این افراد توجه شود از این رو من در جریان خدمات شما هستم و تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه نمایندگان نسبت به خدمات رانندگان و اداره ترابری بسیار راضی هستند، گفت: خوشبختانه شما رانندگان با رعایت دقت و احترام کار می‌کنید از این رو من باید از شما به خاطر حسن انجام کار تشکر کنم همچنین در چند سال اخیر ما برای رفاه حال کارکنان مجلس به ویژه کارکنان اداره ترابری تلاش کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

لاریجانی ادامه داد: همچنین من از آقای افراشته می‌خواهم که در جهت بهبود شرایط اقتصادی کارکنان مجلس اصلاحاتی را انجام دهد تا دوستان با آرامش مشغول به کار خود شوند که از این دست موضوعات می‌توان به استفاده کارکنان به ویژه کارکنان اداره ترابری از امکانات رفاهی و ورزشی اشاره کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور منابع مالی مجلس را محدود کرده است، یادآور شد: با وجود محدود شدن منابع مالی، مجلس باید در جهت رفع محرومیت‌های کارکنان قدم بردارد از این رو شما به عنوان کارکنان باید پیشنهادات خود را برای کاهش مشکلات ارائه دهید.

وی با اعلام اینکه مسئله مسکن کارکنان مجلس یکی از دغدغه‌های ما در چند سال اخیر بوده است، گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و به تبع آن مجلس، باید از راه‌های مختلف تلاش کنیم تا این مشکلات حل شود از طرف دیگر تلاش‌هایی شده است که به کارکنان مجلس برای افزایش سطح رفاه، زمین و وام داده شود.

لاریجانی با بیان اینکه برای کارکنان به ویژه رانندگان مجلس باید ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شود، گفت: اگر کاستی‌هایی وجود دارد باید شما پیشنهاد دهید تا انشاءالله آنها رفع شود از طرفی دیگر اگر مشکلی هم وجود دارد رانندگان باید با آداب و احترام به نمایندگان کارها را انجام دهند از این رو همه کارکنان مجلس وظیفه دارند که با فرهیختگی وظایف خود را انجام دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمایندگان برای اجرای وظایف نظارتی و تقنینی خود نیاز به آرامش روحی دارند، گفت: به طور حتم اجرای صحیح وظایف شما به آرامش نمایندگان کمک می‌کند از طرف دیگر وظایف شما رانندگان مجلس بهره وری را بالا می‌برد از این رو بخشی از توفیق مجلس مدیون کار شما رانندگان است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، وام ، پارلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار