رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای کانون زندانیان مسلمان سیاسی قبل از انقلاب با بیان اینکه دولت نتوانست تبصره ماده 13 قانون آزادگان را به طورکامل اجرا کند، گفت: حدود 70 درصد از این مطالبات باقی مانده که با پیگیری معاونت نظارت به این مورد رسیدگی خواهد شد.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با اعضای کانون زندانیان مسلمان سیاسی قبل از انقلاب، با یادآوری نقش مبارزات سیاسی زمان ستم شاهی در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: از خودگذشتگی‌های این عزیزان انقلاب پر برکت اسلامی را به ثمر رساند.

لاریجانی گفت: :با توجه به مشکلات بودجه، دولت نتوانست تبصره ماده 13 قانون آزادگان را به طورکامل اجرا کند و به همین دلیل حدود 70 درصد از این مطالبات باقی مانده است که با پیگیری معاونت نظارت به این مورد رسیدگی خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، افزود: درخصوص بنای یادبود قطعات 33 و 39 بهشت زهرا که اختصاص به شهدای قبل از انقلاب دارد، با هماهنگی شورای شهر و شهرداری سعی می‌کنیم که موانع موجود بر سر راه عملیاتی شدن این پروژه رفع شود.

لازم به ذکر است که اعضای این کانون در ابتدا به بیان مسایل و مشکلات خود از قبیل اجرای کامل قانون حمایت از آزادگان، اختصاص فضایی از باغ موزه قصر به جهت فعالیت اعضای کانون و پرداخت بودجه معوقه سال 90 شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار