رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین، گفت که موضوع تفکیک بودجه کمیته ملی پارالمپیک و تایید اساسنامه آن در کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در بازدید از نمایشگاه آشنایی با عملکرد و دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین که در کریدور مجلس به نمایش در آمده بود، گفت: من در دو مقطع خدمت عزیزان ورزشکاران پارالمپیک در تهران و قم رسیدم و معتقدم این همت و اراده ورزشکاران باعث شده روحیه و انگیزه‌ای در کشور به وجود بیاید.

وی افزود: ورزشکاران جانباز و معلول نشان دادند که اگر به هر حال نقصی دارند خللی در اراده‌هایشان ایجاد نشده بلکه این اراده و انگیزه چندبرابر شده است؛ اینها در بازی‌های المپیک هم نقش موثری داشتند و معدل مدال‌های آنها از معدل کل کاروان ایران بالاتر بود و این موضوع بیانگر این است که جانبازان و معلولین از اعتماد به نفس قابل توجهی برخوردارند.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین هم که اراده و توانایی این عزیزان را نشان می‌دهد برای نمایندگان مفید خواهد بود.

لاریجانی در پایان درباره تفکیک بودجه کمیته ملی پارالمپیک و تایید اساسنامه آن نیز گفت: این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار