صد نفر از نمایندگان مجلس به دلیل برگزاری موفقیت آمیز و شایسته نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از وزیر ارشاد تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تقدیر از برگزاری شایسته و موفقیت آمیز نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از رویکرد آگاهانه و کارشناسانه به فرهنگ اصیل و ارزش‌های اسلامی در برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال تقدیر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسینی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با اهدای سلام و تحیت

برگزاری شایسته و موفقیت آمیز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با رویکرد به فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش‌های انقلاب حکایت از موقع شناسی در این برهه حساس از تاریخ تحولات منطقه و جهان دارد.

طرح مباحثی چون ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های گروهی برای نهادینه سازی این رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب و کوشش برای تحقق دو آمار بنیادینی صداقت و انصاف در فرآینده اطلاع رسانی نشان داد این نمایشگاه توانست است گفتمان انقلاب اسلامی را در مجموع فعالیت‌های خود منظور کند.

سازماندهی اتحادیه رسانه‌های جهان اسلام با حضور ده‌ها روزنامه‌نگار و مدیر رسانه‌ای از جوامع مسلمان و تلاش برای گستردن امواج بیداری اسلامی در بستر رسانه‌های عضو اتحادیه از دیگر آثار و برکات این اقدام است.

همچنین پیش بینی بخش‌های جدیدی چون سرای روزنامه‌نگاران ایران، موزه مطبوعات، توزیع بن خرید مطبوعات، و سامانه اشتراکات نشریات در این نمایشگاه حکایت از نوآوری و تلاش برای ارتقای کیفی مطبوعات و خبرگزاری‌ها دارد.

به همین مناسبت ما جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب قدردانی خود را از اهتمام جناب‌عالی به بهبود رسانه‌ای کشور اعلام داشته و از خداوند متعالی توفیق و پیروزی شما در حفظ این دستاورد و استمرار آن مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، تقدیر ، نمایندگان ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار