هم اكنون كشور در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد و تولیدكنندگان، صادركنندگان و سرمایه گذاران سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع صنعتگران و معدنكاران استان زنجان با بیان این مطلب گفت: رسالت امروز مسولان در عرصه های مختلف، حمایت همه جانبه از تولید ملی و صنعت است.

رحمانی با اشاره به اینکه دشمن بنیادهای اقتصادی و صنعتی نظام اسلامی را هدف گرفته است افزود: اشتغالزایی در كشور اقدامی مناسب در مقابل حملات اقتصادی دشمنان است.

وی با اشاره به تدوین طرحی برای اصلاح قوانین مربوط به حوزه صنعت و معدن كشور تصویب مفاد آن را موجب ایجاد فرصت های بسیاری برای بهبود شرایط پیشروی تولید كنندگان دانست و ادامه داد: در این طرح وظایف بانك ها در برابر معوقات صنایع، اصلاحیه های قوانین بخش مالیات و گمرك و حمایت از صنعت توسط دولت مد نظر قرار گرفته است.

رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی سهم 10 درصدی از صندوق توسعه ملی برای استانها هیچ سقف و محدودیتی مد نظر قرار نگرفته و استانها می توانند متناسب با طرح های معرفی شده، تسهیلات دریافت كنند.

رحمانی در زمینه تشویق سرمایه گذاران برای ورود به بخش های مختلف به ویژه مناطق محروم، خاطر نشان کرد:استانها خود باید امتیازهای تشویقی بسیار و زمینه جذب آنان را ایجاد كنند./س



برچسب ها: تولید ، سرمایه ، جهاد ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.