رمان "میوه های رسیده" اثر برتر سومین جشنواره داستان انقلاب نوشته سید مهرداد موسویان ، در دسترس علاقمندان به كتاب قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ انتشارات سوره مهر كتاب "میوه های رسیده" مهرداد موسویان را در 35 فصل و در240 صفحه به چاپ رسانده است.



داستان این كتاب درباره مردی است كه به طور كاملا اتفاقی درگیر مبارزات علیه رژیم پهلوی شده و بعدها با توجه به سوابق این مبارزات به ریاست اداره ای منسوب می شود و در برابر حق گویی و حق جویی یكی از كارمندان به یاد اتفاق‌های دوران انقلاب افتاده و خاطرات خویش را مرور می كند. در این رمان، نویسنده به موضوع مبارزات مردمی علیه رژیم پهلوی و اصل حفاظت از اصول اصلی انقلاب اسلامی اشاره دارد.
موسویان كتاب های دیگری از جمله "آخرین مرد ایستاده"، رمان "اذان بی موقع" و مجموعه داستان "شهید خودم" را در كارنامه خود دارد و رمان "میوه های رسیده" وی كه رتبه نخست سومین جشنواره داستان انقلاب را از آن خود كرد، پیشتر در پنجمین نشست از سلسه جلسات نقد رمان مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری و با حضور نویسندگانی چون زنوزی جلالی، راضیه تجار و جواد افهمی مورد نقد و بررسی كارشناسانه قرار گرفت.
گفتني است؛ سید مهرداد موسویان متولد 1362 در همدان، كارشناس ارشد روان‌شناسی عمومی از دانشگاه پیام‌نور تهران است. وی رتبه اول سومین جشنواره داستان انقلاب (بخش رمان بزرگسال)،  نفر دوم سومین جشنواره داستان انقلاب (بخش داستان‌كوتاه كودك و نوجوان) و برگزیده دومین و چهارمین جایزه ادبی یوسف (داستان‌كوتاه دفاع‌مقدس) را در كارنامه خود دارد و هم اكنون علاوه بر تدریس در دانشگاه، در كانون مقدماتی داستان حوزه هنری استان همدان نیز مشغول فعالیت است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار