معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به اينکه استان قزوين يکي از مراکز مهم صنعتي و کشاورزي کشور محسوب مي‌شود، از نگاه توسعه محور دولت به اين استان خبر داد و گفت: قزوين مي‌تواند با فعال کردن ظرفيت‌هاي صنعتي و کشاورزي، زمينه رشد و تعالي بيش از پيش خود را فراهم کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست‌جمهوري محمدرضا رحيمي ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ملاقات مجمع نمايندگان و استاندار قزوين اظهار داشت: دولت نگاه ويژه‌اي به اين استان دارد و از طريق اجراي طرح‌هاي مهر ماندگار و اتمام طرح‌هاي مصوب پيشين، به روند توسعه و ترقي استان کمک خواهد کرد.

در اين جلسه استاندار قزوين ضمن ارائه گزارشي از وضعيت استان، مشکلات و پيشنهادات خود را بيان کرد و خواستار تخصيص اعتبارات لازم براي اجراي طرح‌هاي تامين آب مورد نياز شرب و کشاورزي، گازرساني به مناطق کمتر توسعه يافته استان و توسعه باغات انگور شد.

در اين نشست نمايندگان مردم استان قزوين در مجلس شوراي اسلامي نيز مشکلات مورد نظر و ديدگاه‌هاي خود را بيان و پيشنهاداتي براي توسعه استان قزوين مطرح كردند.

توسعه و تکميل شبکه راه‌هاي استان، تخصيص اعتبار براي اجراي طرح‌هاي مصوب نيمه تمام، داربستي‌نمودن باغات انگور براي بهبود کيفيت، بهره‌وري و اشتغالزايي بيشتر و گازرساني به شهرک صنعتي خرمدشت و کارخانه‌هاي اطراف از ديگر موضوعاتي بود که در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار