معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت بنا دارد در مناطق جنوبی کشور کارهای اساسی در جهت تکمیل زیرساختها انجام دهد، گفت: دولت با برنامه ریزی متمرکز به دنبال توسعه بنادر و سواحل در مناطق جنوب کشور است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ملاقات مجمع نمایندگان استان هرمزگان، با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه استان، بر لزوم شناسایی راه های ایجاد توسعه زیرساختی و ملی در استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید با کمک نمایندگان این منطقه، طرح ها و برنامه های مناسب تدوین و در جلسات کارگروه توسعه و جلسات هیات دولت مطرح شود.
 
رحیمی ادامه داد: باید تلاش شود جاذبه ها و مشوق های لازم در مناطق جنوبی کشور و بویژه در استان هرمزگان ایجاد شود تا مردم و سرمایه گذاران به این منطقه ترغیب شوند.
 
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم برای خدمتگذاری به مردم کارهای بزرگ انجام شود، تصریح کرد: افق نگاه ما باید به برنامه ها به صورت کلان باشد چراکه داشتن نگاه کلان می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه های کشور بسیار موثر و اثرگذار باشد.
 
در این جلسه نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از برنامه ها و خدمات دولت و همچنین حمایت، پشتیبانی و تعامل سازنده با نمایندگان قدردای کردند.
 
نمایندگان مردم هرمزگان همچنین گزارشی از وضعیت حوزه های انتخابیه خود ارائه و پیشنهادات و دیدگاه های خود را برای ارتقاء جایگاه استان و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم این منطقه مطرح کردند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار