رئيس جمهور روند پيشرفت حوزه‌هاي مختلف پزشكي در زمينه ارائه خدمات جديد درماني به مردم را پرشتاب، رو به رشد و همراه با توسعه دانش و پژوهش در عرصه بهداشت و درمان دانست و گفت: بايد به گونه اي برنامه ريزي و حركت كنيم تا دانش پزشكي ايران به مرجعي در منطقه و جهان تبديل شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد صبح امروز (سه شنبه) در مراسم بهره برداري از طرح توسعه بيمارستان سينا و افتتاح ساختمان جديد اين بيمارستان، بهره برداري از اين طرح را خدمتي ارزشمند به مردم تهران توصيف كرد و با اشاره به اهميت موضوع سلامت و درمان، تصريح كرد: ارزش و اهميت سلامت به قدري است كه امروز مردم حجم قابل توجهي از منابع خود را به درمان و سلامت اختصاص مي دهند و سرمايه گذاري هاي وسيعي براي اين حوزه اختصاص داده شده است.
 
رئيس جمهور گفت: در ايران روند حركت پيشرفت در زمينه پزشكي بسيار خوب و پرشتاب بوده و روزانه خدمات جديدي در عرصه بهداشت، درمان و توسعه دانش و پژوهش و رسيدن به سطوح بالاي علمي با ارائه خدمات گوناگون به ملت ايران صورت مي گيرد.
 
احمدي نژاد اظهار اميدواري كرد تا روند پيشرفت ها در سطوح گوناگون علمي شتاب بيشتري به خود بگيرد تا به نقطه اي برسيم كه دانش پزشكي ايران نه تنها به عنوان مرجعي در منطقه بلكه در كل دنيا مطرح شود.
 
رئيس جمهور با اشاره به استعدادهاي فراوان ملت ايران در زمينه هاي مختلف علمي، اظهار داشت: سابقه علمي و پزشكي ايران به هزاران سال مي رسد و امروز متخصص ترين و دلسوزترين افراد و كادر پزشكي در ايران حضور دارند.
 
رئيس جمهور با اشاره به خدمات وسيع ارائه شده طي سالهاي اخير از سوي مديران و دلسوزان حوزه بهداشت و درمان کشور به مردم، اظهار داشت: وجود تجهيزات و ساختماني مجهز به وسايل كاملا ايراني در بيمارستان سينا بسيار ارزشمند است.
 
احمدي‌نژاد با اشاره به قدمت بيمارستان سينا اين بيمارستان را به عنوان يكي از ميراث هاي فرهنگي ايران برشمرد و گفت: بيمارستان سينا از مراكز اصلي مراجعات مردمي است كه از سراسر تهران به خصوص جنوب و مركز شهر در زمينه حوادث و تصادفات به آن مراجعه مي كنند و براي مردم قابل دسترس است.
 
وي اظهار اميدواري كرد که با بهره برداري از ساختمان جديد بيمارستان سينا، بخش قديمي اين بيمارستان نيز هر چه سريعتر و به زودي بازسازي و در اختيار مردم قرار گيرد .
 
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه تهران به عنوان پايتخت ايران علاوه بر اينكه پاسخگوي نيازهاي درماني بسياري از مردم از سراسر كشور است، پذيراي بيماراني از ساير نقاط جهان براي درمان نيز مي باشد، بر لزوم بازسازي ساير بيمارستان هاي تهران كه برخي از آنها 80 تا 90 سال قدمت دارند تاكيد كرد.
 
وي در پايان با اشاره به اينكه دلسوزترين و پركارترين كادر درماني در اين بيمارستان فعاليت دارند، از تمامي پزشكان، اساتيد و كاركنان در جوزه بهداشت و درمان و سلامت کشور كه با ايمان به خدا در خدمت سلامتي مردم هستند تقدير و تشکر کرد.
 
همچنين در ابتداي اين مراسم مرضيه وحيد دستجري، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و رئيس بيمارستان سينا نيز به ارائه گزارشي در زمينه ساختمان جديد بيمارستان سينا پرداختند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار