دانشجويان دوره تحصيلات تكميلي حوزه ICT كشور در مركز اطلاع رساني پژوهشگاه ICT بطور رایگاه عضو شوند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، در راستاي سياست هاي جديد دفتر اسناد و منابع علمي پژوهشگاه ICT، امكان عضويت رايگان جامعه دانش پژوهان حوزه تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد و دكتري) حوزه ICT كشور در خصوص استفاده از مجموعه امكانات مركز اطلاع رساني پژوهشگاه ICTفراهم گرديد.
 
بر اين اساس دانشجويان ميتوانند ضمن دريافت معرفي نامه از دانشگاههاي مربوطه، نسبت به درخواست عضويت و استفاده از منابع اقدام نمايند.
 
بنا بر اين گزارش مركز اطلاع رساني پژوهشگاه با دراختيار داشتن منابع غني و گسترده در حوزه ICT از جمله:‌كتب، نشريات،‌استانداردها، گزارشات ناشي از پژوهش و تحقيق در پژوهشگاه، بانك مقالات تخصصي و .... مرجعي موثر براي مخاطبين اين حوزه قلمداد مي شود.
 
اين گزارش حاكي است دفتر اسناد و منابع علمي به منظور آگاهي رساني جاري در روند معرفي تازه هاي خريداري شده و هم چنين تازه هاي حوزه نشر ICT در گستره ناشران بين المللي،‌بخش جديد ي را در وب سايت پژوهشگاه تحت عنوان" تازه هاي نشر حوزه ICT " راه اندازي نموده است.
 
لازم به  ذكر است موارد مندرج در اين بخش به صورت روزانه به روز شده و ميتواند مرجع مناسبي براي اصحاب حوزه ICT‌ كشور به منظور آگاهي از آخرين منابع منتشره در اين حوزه باشد.
برچسب ها: مرکز ، دانشگاه ، علمی ، روزانه ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار