رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ما موضع‌مان، رفتار دموکراتیک و اصلاحات مبتنی بر دموکراسی است، گفت: ما ارسال سلاح به سوریه توسط برخی از دول عربی را یک اقدام خصمانه تلقی می‌کنیم و با هرگونه ماجراجویی مخالفیم.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به سوريه و در فرودگاه دمشق در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایران با هر اقدام ماجراجویانه در امور سوریه مخالف است. گفت: متاسفانه عده‌ای که مدعی دموکراسی هستند در سوریه به دنبال ماجراجویی هستند و ما موضع‌مان، رفتار دموکراتیک و اصلاحات مبتنی بر دموکراسی است و ارسال سلاح به سوریه توسط برخی از دول عربی را یک اقدام خصمانه تلقی می‌کنیم و با هرگونه ماجراجویی مخالفیم.
وي در ادامه در تشريح اهداف سفر خود به سه كشور منطقه تصريح كرد: برای بررسی مسائل مهم منطقه‌ای به ویژه شرایط غزه به دمشق آمده‌ام تا این موضوعات را با مقامات سوری مورد بررسی قرار دهیم.

رئيس نهاد قانونگذاري همچنین درباره مقاومت غزه در پی تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جبهه مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی مقاومت خوبی داشته است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار