عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در تبيين اولويت‌هاي کميته تحقيق و تفحص دانشگاه آزاد گفت: کميته تحقيق و تحفص دانشگاه آزاد بايد در فضايي به دور از جنجال‌هاي سياسي صورت گيرد تا به نتيجه مطلوب برسد.

مجيد کمالي زاده عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پيرامون تشکيل کميته تحقيق و تحفص دانشگاه آزاد گفت: نظام جمهوري اسلامي بر مبناي مصلحت‌انديشي فردي يا ترجيح منافع شخصي بر منافع ملي استوار نيست، بنابراين بايد با کساني که براي منافع خود ارجحيت بيشتري قائل شده‌اند، برخورد شود.


وي در ادامه با بيان اينكه در پرونده دانشگاه آزاد نيز سواستفاده‌هاي مالي وجود داشت که مطالبه اصلي مردم نيز پيگيري اين امور است، اضافه کرد: عدم پيگيري اين موضوع باعث ضربه خوردن به پيکره نظام جمهوري اسلامي و دلسردشدن مردم مي‌شود و نمايندگان مجلس اين موضوع را با جديت پيگيري كنند.

کمالي‌زاده اضافه کرد: کميته ويژه بررسي اين پرونده در مجلس هفتم نيز تشکيل شد اما دلايلي که نمايندگان براي نتيجه‌بخش نبودن گزارش کميته و عدم ارائه گزارش به قوه قضاييه بيان كردند ، بيشتر جنبه بهانه داشت و لذا کميته‌اي که اخيرا براي پيگيري اين موضوع تشکيل شده است بايد تلاش کنند تا به سرنوشت کميته‌اي که در مجلس هفتم تشکيل شد، دچار نشوند.

عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در پايان در تبيين اولويت‌هاي کميته تحقيق و تفحص دانشگاه آزاد گفت: کميته تحقيق و تحفص دانشگاه آزاد بايد به مسائلي چون سوء استفاده به اموال دانشگاه و مدارک جعلي که در قالب افتخاري به برخي افراد داده شد بايد در دستور کار قرار گيرد و اين امر بايد در فضايي به دور از جنجال‌هاي سياسي صورت گيرد تا به نتيجه مطلوب برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، تحکیم ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار