دبير جامعه اسلامي دانشگاه آزاد قم گفت: با توجه به فتنه 88 بايد کساني را که از استقلال دانشگاه آزاد سوء استفاده کرده و از امکانات آن براي رسيدن به مقاصد خود سود بردند مورد مواخذه قرار داد و آنها نيز موظف به پاسخگويي به نمايندگان ملت هستند.

محسن ذاکري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصويب طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: بعد از مدت‌ها کشمکش‌ شاهد تصويب اين طرح از سوي نمايندگان بوديم و بهتر است كه مسئولان در اين مسئله مواردي را براي بررسي دقيق در اولويت کاري خود قرار دهند.

وي با اشاره به مباحث  مبهم مالي در پرونده اين دانشگاه اسلامي گفت: مخارج مبهمي که در اين دانشگاه  از سوي عده خاصي در طي ساليان دراز صورت گرفته باعث تشويش اذهان عمومي شده، چرا که بودجه و امکانات اين دانشگاه متعلق به بيت‌المال و دانشجويان است و استفاده‌هاي شخصي از  پول‌هاي دانشگاه‌ امري خلاف شرع و قانون بوده که انجام گرفته است.

دبير کل جامعه اسلامي دانشگاه آزاد  اسلامي قم افزود: نمايندگان بايد با قاطعيت و بدون هيچ‌گونه محافظه‌کاري و عقب نشيني تخلفات مربوطه را پيگيري و مصلحت هيچ فرد و گروهي را در اين مسير در نظر نگيرند و بايد  اين مسئله را مورد توجه قرار دهيم كه وظيفه شرعي و قانوني نمايندگان اصل پيگيري تخلفات است.
 
اين فعال دانشجويي با تاکيد بر حريت دانشگاه آزاد اسلامي بيان داشت: دانشگاه آزاد با تاکيدات بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران در سال‌هاي اول انقلاب به منظور رشد آموزش‌عالي کشور شکل گرفت و بايد استقلال آن در تمامي امور حفظ شود.
 
دبير كل جامعه اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي قم در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به فتنه 88 بايد کساني را که از استقلال دانشگاه آزاد سوء استفاده کرده و از امکانات آن براي رسيدن به مقاصد خود سود بردند مورد مواخذه قرار داد و آنها نيز موظف به پاسخگويي به نمايندگان ملت هستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار