مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات از کسب مقام نخست مسابقات طراحي ماهواره‌هاي کوچک توسط بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات خبرداد.

محمد حسين پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از کسب مقام نخست مسابقات طراحي ماهواره‌هاي کوچک توسط بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات خبرداد و اظهارداشت: تيم بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات تهران که متشکل از خانم و آقا بودند توانستند در مسابقات ملي طراحي ماهاوره‌هاي کوچک كه با حضور تمامي دانشگاه‌هاي كشور و در سطح بالايي برگزار شد، مقام نخست را كسب كند.

وي با تاكيد براينكه تحريم هيچ تاثيري بر روتند پيشرفت جوانان كشور ندارد افزود: تخريم فقط اندكي دسترسي به هدف را زمان بر ميكند.

 پركره با قدرداني از سپاه پاسداران جمهوري اسلامي به جهت پشتيباني از جوانان و فراهم كردن امكانات و تجهيزات علمي مناسب جهت توسعه و پيشرفت كشور گفت: سپاه تدابير لازم را براي مقابله با تحريم ها در نظر گرفته است.

مشاور رييس دانشگاه آزاد اسلامي خاطرنشان کرد: بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات براي اولين بار در شانزدهمين جشنواره فرهنگي ورزشي دانشگاه‌هاي تهران نيز 15 مدال را در رشته‌هاي  تكواندو، تنيس، شطرنج، كشتي، واليبال، فوتسال و غيره كسب کرد و قهرمان جشنواره ورزشي دانشگاه‌هاي تهران شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، مقام ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار