استاندار خراسان رضوی حمایت از قشر کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه را از راهبردهای اصلی نظام اسلامی و رویکردهای دولت خدمت گزار بر شمرد.

به گزارش خیرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسین فروزان مهر در دیدار با تعدادی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره), حمایت از قشر کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه را از راهبردهای اصلی نظام اسلامی و رویکردهای دولت خدمت گزار بر شمرد و افزود: با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای اجرای تکالیف قانونی خود و تحقق سیاست های دولت در استان در جهت حمايت از قشرهاي آسيب پذير تلاش می کنیم.

وی با تاکید بر سرکشی مستمر و ارتباط مستقیم مسوولان با اقشار کم درآمد به عنوان ولي نعمت هاي خود ابراز امیدواری کرد: آشنایی با نیازها و مشکلات آنان زمینه ساز تقویت برنامه های حمایتی دولت از اين بخش جامعه شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات موثر کمیته امداد امام(ره) در جهت شناسایی استعدادها, آموزش و زمینه سازی برای تولید محصولاتی متناسب با نیاز بازار در قالب ایجاد مشاغل خانگی و کسب وکار خرد براي مدد جويان گفت: اميدواريم در گستره نظامات حمايتي و توانمندسازي اين قشردرکارگروه های استانی قدم هاي جدی در راستاي ارتقاي سطح خدمات رساني به اين قشر برداريم.

وی ضمن بازدید از یک کارگاه مشاغل خانگی که با حمایت کمیته امداد امام(ره) و توسط یکی از مددجویان اين نهاد ایجاد شده بود؛اظهار داشت: ایجاد این کارگاه ها بایستی در سایر خانواده های تحت پوشش نهاد های حمایتی نیز در دستور کار مسوولان ذی ربط قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تقويت استحكام کانون خانواده ها و بهبود وضعیت معیشتی آنان از ثمرات تحقق این هدف خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.