با ادغام و تشکیل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، تجربه و تخصص نیروی انسانی با یکدیگر تلفیق و این پتانسیل را خواهد داشت که بتواند بعنوان یک سازمان نوظهور بیش از گذشته در ارائه خدمات به هموطنان فعالتر عمل کند .

به گزار خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، معاونین و رؤسای ادارات مسکن و شهرسازی و راه و ترابری سابق با قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه هم اندیشی ، معاونین و رؤسای ادارات شهرستانی ضمن معرفی ، به تشریح مسائل و مشکلات پیرامون مناطق جغرافیائی و پروژه های خود پرداخته و راهکارها و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه نمودند .

 در ادامه واحدی  قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از روند ادغام مسکن و شهرسازی و راه و ترابری استان تهران گفت : با این ادغام و تشکیل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، تجربه و تخصص نیروی انسانی با یکدیگر تلفیق و این پتانسیل را خواهد داشت که  بتواند بعنوان یک سازمان نوظهور بیش از گذشته در ارائه خدمات به هموطنان فعالتر عمل کند .

 وی همچنین با اشاره به  فروش ساختماهای مسکن و شهرسازی و راه و ترابری و تجمیع پرسنل ستادی در یک ساختمان واحد ، موضوع را جهت تصمیم گیری به مقام عالی وزارت جهت انعکاس به هیأت دولت ارائه نماید./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار