خطيبي:

جبهه پايداري زماني براي ورود به فعاليت‌هاي انتخاباتي تعيين نكرده‌است

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: تشكيل ستادهاي انتخاباتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در استان‌ها ناظر به موضوع انتخابات نيست.

علي خطيبي شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ديدار جبهه پايداري انقلاب اسلامي با آيت‌الله مصباح يزدي گفت: اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي به صورت مستمر ديدار‌هايي را با آيات عظام مصباح يزدي و خوشوقت برگزار مي‌كنند و در آينده نزديك نيز ديداري را با آيت‌الله مصباح داريم.

وي در ادامه ضمن انتقاد از نحوه درج گفتگوي باقري لنكراني سخنگوي جبهه پايداري در يكي از خبرگزاري‌ها تصريح كرد: جبهه پايداري تاكنون زماني را براي ورود به انتخابات تعيين نكرده است و تشكيل ستادهاي انتخاباتي جبهه، ناظر به انتخابات نيست بلكه جوانان بسياري در استا‌ن به همكاري با جبهه علاقمند هستند و تشكيل ستادهاي استاني نيز در راستاي سامان‌دادن فعاليتهاي اين افراد صورت گرفته است.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در پايان بر لزوم دقت توجه بيشتر رسانه‌ها در نحوه درج اخبار  در شرايط كنوني تاكيد كرد.

لازم به ذكر است اخيرا يكي از خبرگزاري ها به نقل از لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي خبر از  آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي جبهه پايداري داده بود.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار