عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: دليل اصرار اصلاح‌طلبان براي کانديداتوري خاتمي اين است که مجموعه اصلاحات مهره‌اي مناسب تر براي به اجماع رسيدن ندارند.

علي خطيبي شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در راستاي تمرکز چهره‌هاي سرشناس اصلاح‌طلب براي معرفي خاتمي به عنوان گزينه نهايي انتخابات اظهار داشت: اصلاح‌طلبان قصد دارند خود را در درون خانواده نظام تعريف و اثبات کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري تصريح کرد: نمي توان درون نظام بود و از مزاياي درون خانواده نظام استفاده کرد و حرف اپوزيسيون را زد؛ لذا عمل اصلاح‌طلبان مصداق همين موضوع است که مي‌خواهند خود را درون خانواده تعريف کنند و آب به آسياب اپوزيسيون بريزند.

وي همچنين تأکيد کرد: دليل اصرار اصلاح‌طلبان براي کانديداتوري خاتمي اين است که مجموعه اصلاحات مهره‌اي مناسب تر براي به اجماع رسيدن ندارند.

وي با اذعان به اينکه واهمه‌اي از حضور خاتمي در انتخابات نداريم، تصريح کرد: مردم در طي سي و چند سال گذشته نشان دادند که در آن بخش‌هايي که حاکميت کوتاه آمده، مردم کوتاه نيامدند و گزينه هاي نامناسب به دست مردم حذف شدند.

عضو جبهه پايداري با اشاره به اينکه شوراي نگهبان بايد به وظيفه اش عمل کند، اظهار داشت: مطالبه مردم از شوراي نگهبان اين است که افرادي را که جزو سران فتنه 88 بودند را از سد شوراي نگهبان نگذرانده و تأييد نکند.

 عضو  شوراي مرکزي جبهه پايداري نقش خاتمي در فتنه 88 را غير قابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس  شعار تحريم سر دادند ولي در شرايط اضطراري پاي صندوق رأي حاضر شدند تا ثابت کنند همچنان درون خانواده نظام هستند، اکنون نيز در همين جهت پيش مي روند، اما به دليل عملکردشان در گذشته قطعا از نظر مردم رد صلاحيت مي شوند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار