عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: موضع‌گيري‌هاي اخير اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد که آنان قصد دارند از واقعيت‌هاي موجود فرار كنند.

محمد جولايي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به اظهارات مجيد انصاري مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان بايد چراغ را براي نظام سبز کنند، گفت: نقش و عملکرد اصلاح‌طلبان در فتنه 88 به اندازه‌اي براي مردم روشن و مشخص است که اين موضع‌گيري‌ها قطعا نمي‌تواند  حقايق و واقعيت‌ها را تحريف کند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اصلاح‌طلبان با فتنه 88 عظمت حضور و مشارکت ميليوني مردم در  انتخابات سال 88 را زير سوال بردند و امروز براي فرار از عملکرد گذشته خود اظهارات تعجب برانگيزي را بيان مي‌کنند.

وي  تاکيد کرد: گويا اصلاح‌طلبان به واسطه بالا رفتن سنشان، مواضع خود در جريان فتنه را فراموش کرده‌اند اما حافظه تاريخي مردم اظهارات و بيانيه‌هاي آنان و گرا دادنشان به بيگانگان و دشمنان نظام را از ياد نبرده است.

جولايي تصريح کرد: اصلاح‌طلبان در خانه‌هاي يکديگر جمع شده و موضع‌گيري و تحليل‌هاي غلط ارائه مي‌کنند اما بهتر است براي اعلام مواضع دقيق، به توده‌هاي مردم رجوع کنند و از  آنان درباره عملکرد خودشان در جريان فتنه سوال کنند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي اتخاذ اين گونه موضع‌گيري‌ها از سوي اصلاح‌طلبان  را براي فرار از واقعيت‌هاي موجود دانست و اظهار داشت: موضع نظام و مردم درباره فتنه 88 کاملا روشن است اما به‌نظر مي‌رسد جريان اصلاحات فراموش کرده است که نظام در فتنه با آنان نهايت سعه صدر را داشت.

وي تاکيد کرد: اصلاح‌طلبان تا کنون هيچگونه اعلام موضعي در محکوميت فتنه نداشته‌اند اما مردم آگاه هستند و ميدان را به آنان نمي‌سپارند.

جولايي با بيان اينکه مردم به جريان اصلاحات اعتمادي ندارند، تصريح کرد:  اصلاح‌طلبان بايد قبل از شرط‌گذاري براي مردم و نظام از پيشگاه خداوند، رهبري معظم، مردم و نظام عذرخواهي کنند تا شايد مورد رافت اسلامي و معرفت مردم قرار بگيرند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان با اينگونه موضع گيري‌ها به دنبال ملتهب کردن فضا هستند و امروز هر فرد فضا را ملتهب کند، از ديد مقام معظم رهبري به کشور و مردم خيانت کرده است.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: اصلاحات ، فتنه ، خیانت ، کشور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار