نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصولگرايان واقعي به دام انحراف نمي‌افتند/ اصلاح‌طلبان شانتاژ مي‌كنند

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با تأكيد بر اين نكته كه اصولگراي واقعي در دام انحراف نمي‌افتد، گفت: اصلاح‌طلبان با نزديك شدن به انتخابات مشغول شانتاژ هستند.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حفظ آرامش جو سياسي توسط نمايندگان،‌ دولت و سايت مسئولان و فعالان سياسي گفت: متأسفانه مشاهده مي‌شود كه از اين امر تخطي شده و اصلاح‌طلبان به صورت مدام با سخنراني‌هايشان موجبات اختلال در جامعه را پديد مي‌آورند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در ادامه به اظهارات مجيد انصاري اشاره كرد و گفت: ايشان مي‌گويند از اول مي‌دانستم روش اقتصادي احمدي‌ن‍ژاد مشكل‌زا خواهد بود و ما را به بن‌بست كشانده‌اند و اين اظهارات در حالي است كه مقام معظم رهبري همواره مي‌گويند ما به بن‌بست نرسيده‌ايم.

وي بر همين اساس تصريح كرد: انصاري در جاي ديگر مي‌گويد قانون اساسي و نظام را قبول داشته و از حركت براندازانه اجتناب مي‌كند و اين در حالي است كه هنوز موضع خود را در برابر فتنه 88 مشخص نكرده‌اند.

نجابت با بيان اين مطلب كه چسباندن جريان انحرافي به اصولگرايان استرات‍ژي جديد اصلاح‌طلبان است گفت: در حالي كه خودشان شاخه‌شاخه شده‌اند و شاخه‌هاي يكديگر را قبول ندارند،‌ اصولگرايان را انشقاق يافته مي‌دانند و آنها را به جريان انحرافي ربط مي‌دهند و اين در حالي است كه مقام معظم رهبري چند سال پيش، واژه اصولگرا را تبيين كرده‌اند كه يك اصولگراي واقعي،‌ ساده‌زيست، و استكبارستيز بوده و گفتمان اسلام،‌ انقلاب و ولايت فقيه را قبول دارد و همواره به مطالبات مردم مي‌پردازد.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان با تأكيد بر اين نكته كه اصولگراي واقعي در دام انحراف نمي‌افتد خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان با نزديك شدن به انتخابات مشغول شانتاژ هستند و من معتقدم اصولگراياني كه از راه اصولگرايي منحرف شوند ديگر اصولگرا نيستند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار