حركت‌هاي زير پوستي دو عضو اصلاح طلب شوراي شهر تهران؛

ديداري به نام هاشمي، به كام خاتمي

یک فعال مطبوعاتی نزدیک به مسیح علی‌نژاد که در تهران ارتباطات گسترده‌ای با جریان اصلاح طلب دارد گفت: برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران درصدد جمع کردن تمامی اعضای اصلاح طلب شوراهای سراسر کشور هستند تا دیداری برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران این منبع مطبوعاتی که نخواست نامش فاش شود با اشاره به نام‌های این دو فرد گفت: خانم "م. الف" و آقای "م. ع. ن" از اعضاي شوراي شهر درصددند با فراخوانی، تمامی اعضای اصلاح طلب شوراهای سراسر کشور را گرد هم جمع کرده و اين گونه كه ادعا مي‌كنند به ديدار آیت الله هاشمی رفسنجاني رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بروند اما هدف واقعي آن‌ها از گرد هم آوردن این جمع ترتیب دادن دیداری با آقای خاتمی است.

این فعال مطبوعاتی نزدیک به مسیح علی‌نژاد در ادامه افزود : آقای "م. ع. ن" خود نیز این روزها داعیه کاندیدای ریاست جمهوری را دارد و با این کار در حقیقت در صدد است تا از این گردهمایی به نفع خود نیز استفاده كرده و براي خود تبليغ كند.

در واقع دو هدف از سازماندهي اصلاح طلبان مد نظر است و آن‌ها هم انتخابات شوراها و هم انتخابات رياست جمهوري را به صورت جدي مد نظر دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۳۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۱
مردم فکر محرمند اینها فکر چیند واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار