عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: به نظر مي‌رسد خاتمي نگران بر‌چيده شدن بساط سوءاستفاده مالي زمان خود تحت نام شهرام جزايري، معاشرت و دست دادن با زنان در غرب، از دست دادن نطق‌هاي خود در مورد سکولاريزه و تمدن غرب و جلسات شبانه و روزانه است.

مصطفي ميريان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات محمد خاتمي مبني بر اينکه "دلم براي نظام، جامعه و انقلاب مي‌سوزد" اظهار داشت: خاتمي با توجه به داشتن پيشينه عدم موفقيت در دوران رياست جمهوري اين اجازه را به خود مي‌دهد تا حرف‌هاي بي‌پايه و اساس را مطرح کند.

وي با واکاوي عملکرد خاتمي در دوران رياست جمهوري گفت: به نظر مي‌رسد خاتمي نگران بر‌چيده شدن بساط سوءاستفاده مالي زمان خود تحت نام شهرام جزايري، معاشرت و دست دادن با زنان در غرب، از دست دادن نطق‌هاي خود در مورد سکولاريزه و تمدن غرب و جلسات شبانه و روزانه است.

ميريان با اشاره به اينکه کشور داراي قانون اساسي است، تصريح کرد: نظام داراي سيستم دموکراسي و تابع راي مردم است اما برخي چهره‌هاي اين جريان، شيريني انتخابات 88 را به کام ملت زهر کردند و براي آينده کشورغصه‌دار نشدند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان کرد: ضرر اين حرفا از صدها گلوله بر سينه جوانان بيشتر است چراکه افکار مردم را مورد هدف قرار مي‌دهد و جامعه را دچار بحران و مردم را نسبت به حکومت بدبين مي‌کند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: خاتمی ، اصلاحات ، فتنه ، گلوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار