حواشي حضور محمد نوري زاد در نشست محفلي اصلاح طلبان به ميزباني محمد خاتمي بعد از گذشت چند روز ادامه داشته و باعث درگيري لفظي ميان دو طيف اصلاحاتچي ها شده است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران،نشست محفلي طيفهاي مختلف اصلاح طلبان به بهانه عيد غدير با حواشي بحث برانگيز و ادامه داري همراه بوده است و انتشار عکس نوري زاد در کنار خاتمي و عارف در سايت باشگاه خبرنگاران نيز بر اين بحثها افزوده است.

حضور محمد نوري زاد فتنه گر هتاک به مقدسات که با سوء استفاده از سعه صدر ملت شريف ايران بر مشي دشمن پسند خود اصرار دارد در کنار محمد خاتمي شکاف بين طيف اصلاح طلبان را بيش از پيش نمايان ساخته تا جائيکه کار به فحاشي و تهديد ميان اين دو طيف کشيده است.

علي اصغر شفيعيان روزنامه نگار اصلاح طلب در يکي از شبکه هاي اجتماعي با اشاره به درويي و فساد محمد نوري زاد وي را فردي فرصت طلب و سوء استفاده گر ناميده که بايد با تيپا از آن مجلس به بيرون پرت ميشده نه اينکه در کنار خاتمي جاي ميگرفته است.

انتقاد شفيعيان باعث شد براندازان فتنه گر که اکثرا بعد از ايجاد آشوب در سال 88 به غرب پناهنده شده اند در حمايت از نوري زاد منافق با حمله به شفيعيان وي را مزدور و نفوذي خوانده اند که بايد از آن محفل با تيپا اخراج ميشده است نه نوري زادي که مورد پسند دشمنان جمهوري اسلامي ميباشد.

اين درگيري ميان دو طيف در حالي است که محمد خاتمي ميزبان جلسه به گرمي نوري زاد فتنه گر را پذيرفته و به گواهي (م-ب-ب) يکي از براندازان حاضر در اين محفل نوري زاد با اصرار خاتمي در نزديکي وي جاي گرفته است.

گفتني است؛ محمد خاتمي در سخناني در اين محفل از مجرمان و محکومان امنيتي حمايت کرده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۳۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۱
مرگ بر خاءنان به اسلام و ايران
آخرین اخبار