وي در آخرین مطلب وبلاگش باعصبانیت و ابراز ناراحتی از عدم دعوتش به مجمع تشخیص مصلحت نظام، از آقای هاشمی رفسنجانی گله کرده و اعلام نموده است که دیگر تحمل این همه حقارت را ندارد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در جدیدترین تحرکات دوباره مهره های فتنه در جلساتی موسوم به سرای اهل قلم که توسط نوری زاد و خزعلی احیاء و سازماندهی می شود ، مهدی خزعلی از آقای هاشمی رفسنجانی خواسته است تا در این جلسات حضور بهم رساند.

وی که از هفته پیش با ذوق زدگی از حضورش در مراسمی به بهانه پاسداشت هفته دفاع مقدس در مجمع تشخیص مصلحت نظام و به عنوان سخنران آن مراسم سخن به میان آورده بود در آخرین مطلب وبلاگش باعصبانیت و ابراز ناراحتی از عدم دعوتش به مجمع تشخیص مصلحت نظام، از آقای هاشمی رفسنجانی گله کرده و اعلام نموده است که دیگر تحمل این همه حقارت را ندارد!

مهدی خزعلی که با تیم سازی و جذب از میان افراد لاابالی و بی قید در پارتی ها و دادن تریبون به افرادی که سابقه اقدام مجرمانه علیه امنیت کشور را داشته اند پروژه سرای اهل قلم را کلید مي زند ، با ژستی مضحکانه اظهار مي کند اگر به حرمت آقای هاشمی نبود تا به حال تمام نیروهای امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام را به دیوار می چسباند! 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار