دبیر کل جامعه اصناف و بازار گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه انجام می‌دهد با حمایت تمام عیار استکبار و در راس آنها آمریکا است لذا انتظار است که مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان ملل بدون ترس و واهمه در این زمینه اقدام جدی را انجام دهند.

احمدکریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و عدم واکنش مجامع بین‌المللی گفت: سازمان‌های بین‌المللی که در واقع عناصر رژيم‌هاي استکباري هستند نسبت به هرگونه اتفاق کوچکی که در جهان اتفاق مي‌افتد هیاهویی را به پا می‌کنند اما اين موضوع جاي تعجب دارد که در حالي که جان بسياري از مردم در غزه در خطر هست اين مجامع سکوت اختيار کرده‌ و هيچ اقدامي انجام نمي‌دهند.

وی افزود: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه انجام می‌دهد با حمایت تمام عیار استکبار و در راس آنها آمریکا است لذا انتظار است که مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان ملل بدون ترس و واهمه در این زمینه اقدام جدی را انجام دهند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: امیدوارم کشورهای عربی از این موضوع تجربه‌ای جدید پیدا کنند و نسبت به برقراری رابطه با کشورهای مستکبر جهان تجدیدنظر جدی اتخاذ کنند.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار اظهار داشت: کشورهای عربی باید بدانند که به طور حتم اگر امروز جلوی این سرکشی اسرائیل را نگیرند باید منتظر حمله این رژیم غاصب به کشورهای خودشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کشورهای عربی همچون مصر در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گیرند و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را از طریق مجامع بین‌المللی محکوم کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اصفهانی ، اصناف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار