دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد توضیحات مسئول پایگاه علمی ISC،گفت:رتبه علمی ایران به جایگاه ۱۹ رسیده است که این از افتخارات کشور به شمار می‌رود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری با اشره به اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دیروز میزبان جعفر مهرداد مسئول پایگاه علمی ISCبود،گفت:جعفرمهرداد توضیحات خوبی در خصوص روند مجلات علمی نمایه‌ سازی شده ارائه کردند و اعلام داشتند که جایگاه علمی کشور در رتبه خوبی قرار دارد و توانسته مقام ۱۹ را به خود اختصاص دهد.

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد بررسی موضوع آموزشگاه ‌های فنی و حرفه‌ای که در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود:این آموزشگاه ‌ها طبق توافقات قبلی به وزارت علوم،تحقیقات و فناوری واگذار شده بود که این واگذاری مشکلاتی را هم در زمینه جذب نیروها و هم در خصوص امکانات به وجود آورده بود.

نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان ،گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:نیروهای آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای معتقدند که هنوز مشخص نیست که آنها جزء نیروهای آموزش و پرورش محسوب می‌شوند و یا از نیروهای وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به شمار می‌روند،به همین سبب درخواست داشتند تا تعاملی برای رفع این معضل پدید آید.

قاسم جعفری افزود:رسیدگی به نظام مهندسی کشاورزی از دیگر موارد مورد بحث در کمیسیون بود که به دلیل کمبود وقت به رای‌گیری نرسید و قرار شد بررسی کلیات آن به جلسه دیگری موکول شود./س

برچسب ها: تولید ، علم ، در جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.