رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج گفت: امروز با حضور مسئولان استان سه طرح ورزشی چمن مصنوعی در محمد شهر به بهره برداری رسید.

وی گفت: ۱۲ طرح چمن مصنوعی در مدارس شهر در طرح شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است که این زمین چمن چهارمین زمین ورزشی چمن مصنوعی در مدارس شهر است که برای استفاده دانش آموزان افتتاح شد.

حسن‌زاده، شهردار محمدشهر گفت: برای ساخت زیرسازی این چمن ورزشی ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در سال گذشته بودجه بالغ بر یک میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۳ بودجه بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان برای تجهیز و بهسازی در نظر گرفته شده است. 

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این آیین افتتاحیه با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در دولت سیزدهم شهید جمهور آیت الله رئیسی برای توسعه فضا‌های ورزشی در مدارس گفت: سرانه ورزشی در استان البرز همچون سرانه آموزشی جزو استان‌های کم برخوردار است که با تاکید رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم این موضوع در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر بیش از ۶۰ زمین چمن مصنوعی در استان البرز و نیز ۱۰ سالن ورزشی و مجموعه‌های دیگر ورزشی را به مدارس اضافه شده است. 

حجر گشت گفت: هر کدام از این زمین‌های ورزشی حدود ۳۵۰ میلیون تومان هزینه دارد که زیرسازی و جدول گذاری بخشی از آنها توسط شهرداری‌ها اجرا می‌ شود و بقیه اجرای این طرح‌ها نیز توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود تا امروز سرانه‌های ورزشی آموزش و پرورش منطقه ۳ کرج حدود ۲۰ هزار متر مربع بود که با بهره‌برداری از این طرح‌های جدید ۱۰ هزار متر مربع به آن افزوده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.