مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در مراسم افتتاح دبستان ۱۰ کلاسه شهید اخواست گفت: امروز ۵ پروژه آموزشی و ورزشی با مشارکت بنیاد برکت و شرکت نفت در شهرستان صیدون به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.

 امروز شنبه ۲۲ بهمن با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، نماینده مردم شهرستان‌های صیدون، باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان پنج پروژه آموزشی و ورزشی با مشارکت بنیاد برکت و شرکت نفت در شهرستان صیدون افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.


محمد سعیدی پور در این مراسم گفت: امروز مدرسه ۱۰ کلاسه به نام شهید اخواست با زیربنای یکهزارو ۴۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

او افزود: همچنین مدرسه ۲ کلاسه شهید برهمند در روستای دره بنیاب، مدرسه یک‌کلاسه شهید عفت زاده در روستای تنگ چویل با مشارکت بنیاد برکت، مدرسه ۶ کلاسه شهید پات در روستای چل سرخ با مشارکت شرکت نفت و یک چمن مصنوعی در دبیرستان امام صادق این شهرستان افتتاح شدند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه اعتبار ساخت این ۵ پروژه ۱۶۰ میلیارد ریال است ، گفت: امروز در مجموع ۱۹ کلاس درس به مساحت ۲ هزار و ۶۸ مترمربع بهره برداری شدند.

به گفته آقای سعیدی پور،  پنج پروژه مدرسه سازی دیگر با ۲۸ کلاس با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال در این شهرستان در دست اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار