۱۵ زمین چمن در دزفول در حال ساخت است که زیرسازی و مناقصه ۲ زمین از این تعداد انجام شده است. ر

 رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول  با اشاره به اجرای طرح‌های ورزشی گفت: یکی از این زمین‌های چمن با اعتبارات نفتی تکمیل و بهره برداری شده است و ۱۳ زمین چمن دیگر دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۳۰ درصد هستند.

خادمعلی تهذیبی با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه شهید مجدیان گفت: این ورزشگاه ۳۰ سال قبل براساس یک تفکر غیراصولی و اشتباه و با هدف بازسازی تخریب شد و متاسفانه این روند با اعتبارات قطره چکانی و در قالب طرح استانی ادامه داشت.

او ادامه داد: بعد از مسئولیت بنده در اداره ورزش و جوانان دزفول تعیین تکلیف بدهی ورزشگاه به پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد این ورزشگاه ۱۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه بخشی از این بدهی تامین اعتبار و پرداخت شد، می‌گوید: پرداخت بخش دیگر بدهی نیز در دستور کار قرار گرفت و مناقصه جدیدی در این خصوص برگزار شد.

آقای تهذیبی گفت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از طریق سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و ۴۰ میلیارد ریال از نفت برای ورزشگاه شهید مجدیان دریافت کردیم.

او ادامه داد: اقدامات زیرساختی طرح در حال انجام است و امیدواریم در بهمن ماه به بهره برداری برسد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به ساخت خانه کشتی ریسمانسج گفت: چند طرح ورزشی دیگر شامل یک طرح برای ورزشکاران پارالمپیک بین زمین شماره ۲ و سه ورزشگاه مجدیان حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.