گروه خبری تصویری شبكه press tv به منظور تهیه گزارش از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد به پایتخت طبیعت ایران سفر كردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران یاسوج،مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویر احمد   گفت: پس از رایزنی با استانداری و صدا و سیمای كهگیلویه و بویراحمد این گروه چهار نفره با دعوت این اداره كل سفر پنج روزه خود را به این استان آغاز كردند.
'حمیدرضا واعظی زاده ' افزود:در این سفر پنج روزه این گروه خبری تصویری از نقاط مختلف استان در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دیدن كرده و نسبت به ساخت برنامه در این زمینه اقدام می كنند.
وی بیان كرد: كهگیلویه و بویراحمد در این سه حوزه از قابلیت های چشمگیری برخوردار است و ثبت و ضبط آثار این استان از طریق تصویر برداری گروه خبری خارجی می تواند موجب معرفی بیش از پیش كهگیلویه و بویراحمد به عنوان منطقه نمونه گردشگری در دنیا شود.
واعظی زاده اظهار داشت:با توجه به اینكه شبكه press tvیك شبكه برون مرزی و جهانی است، ارایه خبر و گزارش تصویری درباره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد و پخش آن از طریق این شبكه نقش مهمی در جذب گردشگر خارجی در این استان ایفا می كند.
كهگیلویه و بویراحمد دو هزار اثر تاریخی ملموس و غیر ملموس در حوزه میراث فرهنگی دارد كه از این تعداد 680 اثر به ثبت ملی رسیده است.
پرس تی‌ وی شبكه تلویزیونی وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اولین شبكه خبری تلویزیونی انگلیسی‌ زبان ایرانی است./س

برچسب ها: خبری ، پایتخت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.