پژو سیتروئن که تاثیرات سوء بسیاری را از سوی بازار بحران زده اروپا متحمل شده می کوشد با سرمایه گذاری بر روی سدان جدید 301 به سهم قابل قبولی از بازارهای خارج از اروپای غربی دست پیدا کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سدان جدید 301 برای حضور در بازارهای رو به رشد در نظر گرفته شده است و فروش آن از یکم نوامبر در بازارهایی نظیر ترکیه آغاز گردیده است.

همچنین قرار است به زودی شاهد عرضه 301 در بازارهای اروپای شرقی ، آمریکای جنوبی و آفریقایی باشیم.

دیوید ریو – مدیر بروژه های بین المللی پژو – گفت : می خواهیم به بازارهای جدیدی وارد شویم ما دارای محصولی جدید و با پتانسیل بالای موفقیت هستیم .

پیش از این پژو به دلیل اتکاء بیش از حدش بر بازار اروپا ، ماهیانه 200 میلیون یورو سرمایه اش را از دست می داد.

فروش شرکت پژو در نه ماهه اول سال کاملا به اروپا وابسته بود و این بازار 64% از فروش آن را شامل می شد.

این در حالی است که فولکس واگن فروشی 42 درصدی در اروپا دارد.

از آن جا که پژو فروشی چندانی در چین و برزیل ندارد تا خسارت های اروپا را جبران کند،مجبور به کاهش قیمت محصولاتش شده است.

301 نسخه ارتقا یافته از پژو 208 هاچ بک است و انتظاار می رود که فروش سالانه آن تا سال 2014 به 150 هزار دستگاه یعنی معادل 4% از فروش کلی رنو در سال گذشته برسد.

منبع: خبر خودرو

برچسب ها: پژو ، امید ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.