معاون ارتقا سلامت اداره كل شهرداري تهران گفت: جشنواره سلامت محله از نيمه آبان تا پايان دي ماه در مناطق 22 گانه برگزار مي شود.

مهدي اميدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: جشنواره سلامت محله در ده موضوع با عناوين سلامت و سالمندان محله، سلامت و پزشكان محله، سلامت معلولان محله، سلامت و مساجد و سلامت و  اهدا خون وسلامت و پيشگيري از ديابت در محله، سلامت و پيشگيري از استعمال دخانيات و سلامت و پيشگيري از چاقي در محله برپا شده است.
وي تصريح كرد: علاقه مندان مي‌توانند آثار خود را در قالب عكس، كاريكاتور، فيلم ، داستان، مقاله و آثار حجمي، نقاشي، كليپ، سرود و شعر را با محوريت موضوع هاي ياد شده را به نزديك ترين خانه سلامت محله خود تحويل دهند.
وي افزود: محدوديت سني و جنسي براي شركت در جشنواره سلامت وجود ندارد.
اميدي هدف از برگزاري اين جشنواره را ايجاد حساسيت در بين شهروندان نسبت به مقوله سلامت و افزايش سطح مشاركت هاي اجتماعي شهروندان در سطح كانون هاي سلامت محور، تقويت روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان عنوان كرد و خاطرنشان كرد: علاقه مندان تا پايان دي ماه فرصت دارند آثار خود را تحويل دهند و اوايل اسفندماه نيز نفرات برگزيده در بخش هاي مختلف معرفي مي شوند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار