مسئول اداره سلامت منطقه 17 از برگزاری‌همایش بدون دخانیات و برپایی ایستگاه سلامت خبرداد.

قربان زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: همایش بدون دخانیات و مسابقاتی با موضوع دخانیات، پیاده روی نمادین و تورهای تفریحی و آموزشی، برپایی نمایشگاه و ایستگاه سلامت امروز برگزار شد.
وی ادامه داد: دراین همایش ، برپایی ایستگاه‌های تست تنفسی، مراسم نمادین دفن سیگار و قلیان و گرفتن سیگار از سیگار‌های انجام شده و از ترک کنندگان سیگار نیز تقدیر شد.
معبر سازی در رفیوز سکوی نظامی منطقه 17
معاون امور شهر و قصابی سبز منطقه 17 گفت: واحد آبرسانی و تجهیز چاه اداره فضای سبز ضمن بازسازی معابر بوستان گلزار اقدام به ساخت معبر در رفیوژ رمپ سکوی نظامی کرد.
عباس صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ساخت معبر در رفیوژ رمپ سکوی نظامی جهت استافاده بهینه شهروندان از بوستان‌ها و رفیوژ‌ها انجام گرفته و واحد آبرسانی 2 حوضچه واجد دریچه در بوستان ابوذر واحمدی ساخته است.
وی به تعمیر تجهیزات پارکی و وسایل بازی بوستان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: نیمکت، پایه، چراغ، تابلو ، سرویس بهداشتی ، نمازخانه‌ها ، میزهای شطرنج در پارک‌ها مورد بازرسی قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص اقلامی که نیاز به مرمت و تعمیر داشتند انجام شد.
صمدیان تصریح کرد: لکه‌گیری، بذرپاشی چمن در بوستان‌های زمزم و زاهد ،‌حاشیه‌زنی و سرزنی چمن در بوستان‌های جوان، بنفشه، زمزم، صالحان، صبا، آلاله محوطه شهرداری منطقه از اقدامات اداره فضای سبز بوده است.
**برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه در منطقه 17
مدیر روابط عمومی منطقه 17 گفت: خانه سلامت محله سجاد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان تغذیه کرد.
پناهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خانه سلامت محله سجاد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان تغذیه ویژه رابطین بهداشت پایگاه بهداشتی امام سجاد(ع) کرد.
وی اظهار داشت: در ین کارگاه آموزشی تعداد زیادی از رابطین بهداشت حضور داشته و کارشناس تغذیه در خصوص تغذیه و توانایی روبرویی افراد با بیماری‌های سخت، رژیم‌های سنگین و تغذیه سالم توضیحاتی را برای شرکت‌کنندگان بیان کرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار