مدیر اداره سلامت منطقه 17 گفت: خانه سلامت محله یافت آباد ناحیه یک امروز اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه سالمندان با شعار سلامت و سالمندی کرد.

قربان زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خانه سلامت محله یافت آباد به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت و سالمندی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه سالمندان کرد.
وی ادامه داد: در این کارگاه تعدادی از اهالی محله حضور داشتند و کارشناس اداره سلامت در رابطه با راهکارها و مقابله با عوارض آلودگی هوا بر سلامتی سالمندان توضیحاتی را به شرکت کنندگان ارائه کرد.
قربان زاده خاطر نشان کرد: همچنین توصیه هایی در مورد نداشتن تنفس عمیق؛ استفاده از ماسکهای استاندارد، مصرف ویتامینها مطالبی بیان شد.
*شهرداری منطقه 17
جلسه کمیته صیانت و پیشگیری در منطقه 17 برگزار شد
قائم مقام شهردار منطقه 17 گفت : برگزاری جلسه کمیته صیانت و پیشگیری با هدف شناسایی بیشتر آسیبها بدنه شهرداری امروز برگزار شد.
عطایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه کمیته صیانت و پیشگیری باعث شناسایی بیشتر آسیبهای بدنه شهرداری شده و ما را در رفع و کمک به آماده سازی این آسیبها آماده تر خواهد ساخت.
وی ادامه داد: درگیر نمودن بدنه شهرداری در تمامی رده ها، شفاف سازی و جلوگیری از شایعات اطلاع رسانی در سطح مجموعه شهرداری باعث می شود که یک انسجام و همدلی بین پرسنل به وجود آید.
عطایی خاطر نشان کرد: آموزش کلیه مدیران در راستای شناسایی آسیبها در بدنه شهرداری و اصلاح پستهای سازمانی از مهمترین مسائل است./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار