عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري گفت: گروه‌هايي از اصلاح‌طلبان خواستار ايجاد تغييراتي در چگونگي اجرا و ارائه طرح مناسک شدند لذا در گردهمايي آتي، درباره چگونگي اجراي طرح رايزني کرده تا به نتيجه نهايي برسيم.

ميرزابابا مطهري‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مهلت پاياني ارائه شده از سوي حزب مردم سالاري به ساير اصلاح‌طلبان براي پاسخ به طرح مناسک، گفت: طرح مناسک براي گروهاي مختلف اصلاح‌طلبي ارسال شده است  تا آنان طرح مذکور را مطالعه کنند.
 
عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري ادامه داد: با توجه به اتمام فرصت حزب مردم سالاري به اصلاح‌طلبان، در روز‌هاي آتي گردهمايي برگزار شده تا به جمع بندي نهايي درباره اين طرح دست پيدا کنيم.
 
وي با اشاره به رايزني‌هاي حزب مردم سالاري با گروه‌هاي مختلف اصلاح‌طلب اظهار داشت: درباره چگونگي اجراي طرح مناسک با اصلاح‌طلبان مذاکراتي را انجام داده‌ايم و بسياري از آنان نظر مثبتي را درباره اين طرح دادند.
 
مطهري‌نژاد تصريح کرد: گروه‌هايي از اصلاح‌طلبان نيز خواستار ايجاد تغييراتي در چگونگي اجرا و ارائه طرح مورد نظر شدند و در گردهمايي آتي، درباره چگونگي اجراي طرح رايزني کرده تا به نتيجه نهايي برسند.
 
وي با بيان اينکه حزب مردم سالاري در راستاي اجرايي کردن نظر اکثريت اصلاح‌طلبان حرکت خواهد کرد،خاطر نشان کرد: کواکبيان طرح را شخصا به خاتمي ارائه کرد و وي نيز قول داده است تا طرح را مطالعه و نظرش را اعلام کند، اما تاکنون خاتمي پاسخي به طرح مناسک نداده است.
 
انتهاي پيام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار