طوفان زدگان آمریکایی با چشمان گریان خواستار کمکهای دولتی هستند که به آنها نمی رسد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ مردم مناطق طوفان زده آمریکا از روند کند کمک رسانی دولت به خشم آمده اند. آنها با قطع گسترده برق و کمبود سوخت مواجه هستند. منطقه استین آیلند در شمال نیویورک از جمله مناطقی است که به شدت در طوفان سندی آسیب دیده است. در ایالت نیوجرسی هم شهرهای زیادی زیر آب هستند. بسیاری از مردم در این شرایط به حال خودشان رها شده اند و کمکی دریافت نمی کنند. مردم مناطق طوفان زده می گویند چرا کمک رسانی به آنها تا این اندازه طولانی شده است.

یک خانم آمریکایی در این باره با چشمانی گریان گفت: ما همه چیزمان را از دست داده ایم. ما آواره شده ایم. ما حالا به کمک نیاز داریم. چرا اینقدر طول کشیده است تا سازمان مدیریت بحران در آمریکا وارد عمل شود؟ ما جایی نداریم که برویم.

یک خانم دیگر گفت: آنها به ما کمک نکرده اند. ما دو روز در خانه خود ماندیم اما کمکی دریافت نکردیم.

زیر آب رفتن مناطق مسکونی سبب بروز نگرانی هایی درباره شیوع بیماری های خطرناکی شده است که از طریق آب آلوده منتقل می شود. ورود فاضلاب و مواد شیمیایی به آبهای جاری در سطح شهرهای مناطق طوفان زده به مشکلی جدی تبدیل شده است. سرمای هوا به یکی دیگر از نگرانی های طوفان زدگان آمریکایی تبدیل شده است. پیش بینی های سازمان هواشناسی حاکی از آن است که در روزهای آینده دمای هوا در این مناطق کاهش خواهد یافت. به همین علت، مردم نگران تر شده اند و با تشکیل صفهای طولانی در محلهای توزیع سوخت تلاش می کنند سوخت سهمیه بندی شده دریافت کنند.

یک شهروند آمریکایی در این باره گفت:من می خواهم سوخت برای ماشینم تهیه کنم و از این شهر بروم. آنها نمی خواهند ما در این شهر بمانیم. من کل عمرم در این شهر بوده ام اما حالا همه چیزم را از دست داده ام و جایی ندارم که بروم. پنج روز است که در خیابان و در داخل خودروام زندگی می کنم.

صفهای طولانی درهمه جای این مناطق طوفان زده بویژه در مقابل جایگاههای سوخت گیری مشاهده می شود. رانندگان و صاحبان خودروهای شخصی باید ساعتها در این صفها معطل بمانند تا بتوانند باک خودروهای خود را پر کنند.
برچسب ها: طوفان ، آمریکا ، خشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار