رئیس جمهور آمریکا از مقامات سازمان های کمک‌رسان این کشور خواست با کنار گذاشتن قوانین دست و پاگیر اداری، با شتاب هر چه بیشتر برای کمک رسانی به مردم در مناطق طوفان‌زده تلاش کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ باراک اوباما در دیدار با مقامات سازمان فدرال مدیریت شرایط اضطراری و نیز وزارت امنیت داخلی و دولت های محلی و ایالتی گفت‌:بازگرداندن شرایط به حالت اولیه، مهمترین اولویت در شرایط کنونی است.

فرمانداران ایالت های نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات از جمله مقاماتی بودند که در ویدئو کنفرانس روز شنبه با رئیس جمهور شرکت داشتند.طوفان سهمگین سندی که دوشنبه هفته قبل مناطقی در سواحل شرقی آمریکا را در نوردید، باعث کشته شدن بیش از یکصد نفر، قطع برق میلیون ها نفر و تخریب بسیاری از مناطق مسکونی این کشور شد.

اوباما با اشاره به اینکه افراد حاضر در بخش کمک رسانی و نجات تلاش فراوانی از خود نشان می دهند، گفت سرعت کمک رسانی باید افزایش یابد.در حالی که تنها سه روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، اوباما گفت‌:ما نمی توانیم منتظر قوانین دست و پا گیر اداری و کاغذ بازی شویم.

وی گفت برقراری مجدد جریان برق و پمپاژ آب در مناطق سیل زده در اولویت تلاش های کمک رسانی قرار دارد. اوباما گفت تامین نیازهای مردم آسیب دیده، آوار برداری و نیز استقرار نیروهای گارد ساحلی در مناطق مورد نیاز از اولویت برخوردار است.
برچسب ها: اوباما ، توفان ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار