شهرداربجنورد ازتصویب 30میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی خبرداد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، کیوان دژهوت بااشاره به این مطلب گفت: این اعتبار هنوز به صورت رسمی به شهرداری اعلام نشده وبه محض ابلاغ اجرای پروژه های عمرانی شروع خواهد شد.

وی بابیان اینکه درحال حاضر شهرداری اجرای 2پروژه هدایت آبهای سطحی وتقاطع غیر هم سطح چهارراه شهدا رادر دست اقدام دارد، افزود: درحالیکه به علت کار شکنی های برخی از کسبه محل این پروژه را به حالت تعویق درآمد.

شهردار بجنورد گفت:کسانی که خسارت دیده اند باید به مراجع قانونی مراجعه کنند واین نهاد بر طبق قانون خسارت افراد خسارت دیده را پرداخت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی افراد نسبت به این امر که با آغاز این پروژه و مسدود شدن مسیر دچار ضرر و زیان شده‌اند افزود: شهرداری بجنورد تیم کارشناسی برای بررسی میزان خسارات افراد تشکیل داده است.

دژهوت خاطرنشان کرد: خسارت به صاحبان شغل‌هایی هم‌چون صافکاری و تراشکاری به علت اینکه خودروها از آنجا تردد نمی‌کنند پرداخت می‌شود اما این خسارت به صاحبان شغل‌های نانوایی و یا سوپرمارکت به دلیل اینکه افراد به راحتی از آن مسیر تردد می‌کنند پرداخت نمی شود.

شهردار بجنورد اجرای این پروژه را برای جلوگیری از ایجاد ترافیک وتسریع دررفت وآمد شهروندان ضروری برشمرد وخاطر نشان کرد: این پروژه ازمرداد ماه امسال باخذ مجوز از شورای عالی ترافیک استان وبا اعتبار اولیه 4میلیارد تومانی درسال جاری با یک پیمانکار دولتی قرارداد بسته شده و سعی می شود تا دریک بازه زمانی 16ماه همزمان با بهره برداری سایت اداری جنوب شهر این تقاطع نیزافتتاح شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.