در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال چلسی در خانه نتیجه را به منچستر یونایتد واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در آخرین بازی هفته نهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:30 به وقت تهران، دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به مصاف هم رفتند.
در این بازی آبی پوشان لندنی که میزبان بودند برای تحکیم صدرنشینی به امید پیروزی مقابل سرخپوشان منچستر که در رده سوم جدول قرار داشتند، صف آرایی کردند اما جیوانی فان پرسی با کمک تیر دروازه و داوید لوئیس در دقیقه 4 بازی خیلی زود منچستری ها را به گل رساندند.
در دقیقه 13 بازی فان پرسی مهاجم هلندی سرخپوشان گل دوم بازی را به نام خود و تیم منچستر یونایتد ثبت کرد.
در ادامه تیم چلسی به خود آمد و توانست در دقیقه 44 توسط خوان ماتا یکی از گل ها را پاسخ دهد تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود منچستر یونایتد به پایان برسد.
آبی پوشان در نیمه دوم بازی و در دقیقه 53 توسط رامیرس بازی را به تساوی کشاندند اما اخراج براتیسلاو ایوانویچ در دقیقه 53 و فرناندو تورس در دقیقه 68 کار را برای صدرنشین لیگ برتر سخت کرد.
در دقیقه 75 بازی خاویر هرناندز یک گل مشکوک به آفساید به ثمر رساند و بازی را سه بر دو به سود سرخپوشان کرد تا شاگردان الکس فرگوسن پیروز میدان لقب بگیرند.
با این نتیجه تیم چلسی کماکان با 22 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر باقی ماند اما منچستر یونایتد با 21 امتیاز پشت سر این تیم در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

نتایج بازی های هفته نهم لیگ برتر :
استون ویلا 1
نوریچ 1

آرسنال 1
کوئئز پارک رنجرز 0

ردینگ 3
فولام 3

استوک سیتی 0
ساندرلند 0

ویگان 2
وستهام 1

منچسترسیتی 1
سوانسی 0

اورتون 2
لیورپول 2

نیوکاسل 2
وست برومویچ 1

ساوتهمپتون 1
تاتنهام 2

چلسی 2
منچستر یونایتد 1



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار