اين درحاليست که:افرادي مانند آنتوان فرديناند و ريوفرديناند ،‌جيسون رابرتز و تيم هاي ويگان و سوانسي(در ليگ برتر انگليس) اين پيراهن ها را تحريم کردند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران،  به نقل از  فوتبال آنلاين جان تري کاپيتان چلسي در بازي امشب مقابل شاختاردونتسک بازوبندي به بازو مي کند که شعار ضد نژاد پرستي روي آن نقش بسته.

بنا براين گزارش:يوفا از همه کاپيتان ها خواسته که اين بازوبند را در بازي هايشان به دست کنند که اين کار براي جان تري،كاپيتان سابق تيم ملي انگليس کمي عجيب بنظر مي رسد. اين بازيکن اخيرا براي توهين نژاد پرستانه از طرف فدراسيون فوتبال انگليس 4 بازي محروم شده و 220 هزار يورو نيز جريمه شده است و خود او يکي از دلايلي است که اين جنبش ضد نژاد پرستانه بر پا شده.

در حال حاضر جان تري و تمام کاپيتان هاي ديگر موظف هستند در تمام بازيهاي اين هفته ليگ قهرمانان اروپا اين بازوند را به بازو کنند. محروميت هايي که فدراسيون فوتبال انگليس در نظر مي گيرد فقط در بازي هاي ليگ خودشان اعمال مي شود و اين بدين معناست که تري واجد شرايط حضور در بازي امشب مي باشد.

مسولان برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان در حرکتي نمادين تمام تيم ها را موظف کرده اند که با کودکاني که تي شرت هايي با شعار ضد نژاد پرستي به تن دارند وارد زمين شوند.

اين درحاليست که:افرادي مانند آنتوان فرديناند و ريوفرديناند ،‌جيسون رابرتز و تيم هاي ويگان و سوانسي(در ليگ برتر انگليس) اين پيراهن ها را تحريم کردند زيرا اعتقاد دارند که 4 جلسه محروميت جان تري توهين به آنها بوده و اعتقاد دارند که بايد با اين افراد بيش از اين ها برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار