مون‌پلیه که فصل گذشته در حضور بزرگان سنتی لیگ فرانسه مقام قهرمانی را کسب کرد، در این بازی کمتر از 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه «دولاماسون» حضور داشتند.

لاشامپيونه

مون‌پلیه که فصل گذشته در حضور بزرگان سنتی لیگ فرانسه مقام قهرمانی را کسب کرد، در این بازی کمتر از 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه «دولاماسون» حضور داشتند و مون پلیه نیمه اول را با باخت به پایان رساند. در دقیقه 44 پیرامریک آئوبام‌یانگ، مهاجم اهل گابن سن‌آتین را پیش انداخت.

در نیمه دوم تیم تحت رهبری «رنه‌ژیرار» که سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان از آرسنال انگلیس 2 بر یک شکست خوردند، با ارائه بازی بهتر توسط «سلیمان کامارا»، مهاجم سنگالی در دقیقه 70 گل تساوی را زد تا مون‌پلیه از شکست بگریزد.

مدافع عنوان قهرمانی به این ترتیب پس از تساوی خانگی یک بر یک مقابل تولوز در هفته اول، یکبار دیگر در مقابل معدود تماشاگرانش با همین نتیجه متوقف شد.

با این نتیجه میزبان صاحب نام 5 امتیازی شد و در رده پانزدهم جای گرفت. سن‌آتین نیز با 7 امتیاز در پله هفتم جای گرفته است.

امشب در ادامه این پیکارها پاری‌سن ژرمن در میهمانی باستیا شرکت می‌کند. تروا به خانه سوشو قدم می‌گذارد، تولوز پذیرای رن است. برست نیز در ورزشگاه فرانسیس میزبان والنسین خواهد بود.

همچنین رئم پذیرای نانسی خواهد شد و لورینت با نیس دیدار می‌کند.

پیکارهای این هفته فردا با انجام 3 دیدار خاتمه خواهد یافت.

بر همین اساس بوردو در ورزشگاه «ژک شبان‌دلما» میزبان آژاکسیو خواهد بود.

المپیک مارسی در ولودرام با افیان روبه‌رو می‌شود. اما لیل، قهرمان دو فصل قبل به استقبال از المپیک لیون خواهد رفت تا یکی از بهترین و هیجان‌انگیز‌ترین دیدارهای هفته انجام شود.

بوندس ليگا
در ورزشگاه فرانکن‌، اینتراخت فرانکفورت 2 بر یک پیروز شد.

تیم میهمان که در سه هفته گذشته لیگ بخاطر کسب 3 برد 9 امتیاز کسب کرده بود و پس از بایرن در رده دوم قرار داشت ، در این دیدار ابتدا توسط هوفر 25 به گل برتری رسید. فرانکفورت در ادامه در دقیقه 60 بوسیله اینویی، هافبک ملی‌پوش و ژاپنی  حتی گل دوم را زد.

در دقیقه 76 میزبان که توسط  45 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه حمایت می‌شد، از طریق پولتر یکی از دو گل دریافتی را پاسخ داد اما در نهایت فرانکفورتی‌ها پیروز میدان شده و با یک بازی بیشتر حتی بالاتر از بایرن مونیخ، بطور موقت در صدر جدول جای گرفتند.

امشب در ادامه این پیکارها بایرن مونیخ دیدار سختی در خانه شالکه خواهد داشت. هامبورگ در خانه به استقبال از بورسیادورتموند، قهرمان فصل گذشته خواهد رفت. همچنین ولفسبورگ نیز میزبان گرویترفورت است و آگسبورگ در زمین ماینس حضور می‌یابد. فرایبورگ نیز در میهمانی فورتونادوسلدورف شرکت خواهد کرد.

فردا یکشنبه نیز این پیکارها با سه دیدار خاتمه خواهد یافت. در این تاریخ چند نماینده ژرمن‌ها که پنج‌شنبه شب در لیگ اروپا به میدان رفتند، پس از 2 روز استراحت پیکارهای باقیمانده هفته را انجام خواهند داد. به این ترتیب ابتدا بایرلورکوزن در بای آره‌نا پذیرای بورسیامونشن‌گلادباخ است. اشتوتگارت در ورزشگاه وزر در میهمانی وردربرمن شرکت می‌کند.

آخرین دیدار نیز به جدال هوفن‌هایم با هانوفر در ورزشگاه راین‌‌نکار اختصاص دارد.

ليگ جزيره

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با انجام 4 دیدار پیگیری خواهد شد.

در مهم‌ترین بازی لیورپول در آنفیلد میزبان منچستریونایتد است. 2 تیم در این فصل شرایط متفاوتی دارند. یونایتد در جدول دوم است و لیورپول در رتبه نازل هفدهم قرار گرفته است. هر 2 تیم قصد دارند با پیروزی در این دیدار شرایط بهتری پیدا کنند.

پیش از این دیدار و در جریان آن قرار است یاد کشته شدگان فاجعه هیلزبورو نیز به وسیله هواداران 2 تیم گرامی داشته خواهد شد.

تیم فرگوسن با آسیب دیدگی وین رونی، فیل جونز و کریس اسمالینگ روبه‌رو است و لوکاس لیوا نیز از لیورپول نمی‌تواند در این دیدار حضور پیدا کند.

در دیگر دیدار مهم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی میزبان آرسنال است. سیتی در 31 دیدار پیشین خود در خانه هرگز شکست نخورده و در 29 دیدار نیز توانسته پیروز میدان باشد. از این رو توپچی‌ها قصد دارند تا به رکورد شکست ناپذیری سیتی پایان دهند.

سیتی و آرسنال در حال حاضر 8 امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل بهتر آرسنال در رتبه سوم قرار گرفته است. پیروزی در این دیدار برای هر تیم و در صورت نتیجه نگرفتن تیم‌های منچستریونایتد و چلسی برابر حریفان می‌تواند موجب صدرنشینی در لیگ شود.

برنامه سایر دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

تاتنهام هاتسپر - کویینز پارک رنجرز

نیوکاسل یونایتد - نورویچ سیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار