جك ويلشر كه از آخرين ديدار فصل گذشته ليگ برتر در تركيب آرسنال غايب بود، شب گذشته براي اولين بار در فصل جديد به زمين آمد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاري رويترز؛ دو تيم فوتبال آرسنال و كيو پي آر شب گذشته در چهارچوب ديدارهاي ليگ برتر انگليس به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با نتيجه 1 بر 0 به سود آرسنال خاتمه يافت.
اما نكته قابل توجه اين ديدار بازگشت ويلشر پس از 17 ماه به مستطيل سبز بود، ويلشر 27 ساله در آخرين ديدار فصل گذشته ليگ برتر مصدوم شد و مجبور شد از شركت در ديدارهاي تيمش كناره گيري كند.
او در ديدار شب گذشته مقابل كيو پي آر، 67 دقيقه بازي كرد و سپس با تئو والكات تعويض شد، آرسن ونگر در اين ارتباط گفت: من امروز 10 صبح به او گفته ام كه مي تواند بازي كند، گاهي اوقات احساس مي كنم بهتر است فشار بيشتري روي بازيكني كه مدتها از زمين دور بوده، نگذارم و ذهن او را درگير نكنم. او مدتها از زمين دور بوده است.
بهتر است استرس او را بيشتر نكنم، به همين دليل دير وي را باخبر كردم. او نيز تمام تلاش خود را كرد اما هنوز كمي از سرعت بازي جا مي ماند كه مسئله اي نيست و به سرعت مي تواند تمام توان و آمادگي از دست رفته اش را بازيابد./ق
برچسب ها: نتیجه ، دیدار ، بازگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار