مدير کل ورزش و جوانان استان قم روند اجراي طرح‌هاي ورزشي مصوب سفر مقام معظم رهبري در قم را مطلوب و مثبت ارزيابي کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان‌بيني تصريح کرد: با وجود برخي محدوديت‌هاي مالي خوشبختانه روند پيشرفت طرح‌هاي ورزشي در دست اقدام خوب و مطلوب است و چند طرح تا پايان سال مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
وي با اشاره به مجموعه ورزشي شهداي هفتم تير قم، تصريح کرد: تکميل و تجهيز بخش‌هاي مختلف اين مجموعه همراه با احداث زمين چمن مصنوعي از جمله مهمترين اقداماتي است که با اعتبارات سفر پر خير و برکت مقام معظم رهبري به زودي آماده بهره‌برداري مي‌شوند.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در سفر پر خير و برکت رهبر انقلاب به شهر مقدس قم، در بخش ورزش پنج مصوبه پيش‌بيني شد و براي تحقق آن 11 ميليارد تومان به تصويب رسيد که دو طرح از اين مصوبه‌ها تا دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.
جهان‌بيني عنوان داشت: روند اجراي طرح‌هاي مصوب سفر مقام معظم رهبري پيشرفت خوبي دارد و تا کنون مبلغ 2 ميليارد تومان از اعتبارات مصوب اين طرح در سفر سال 1389 ايشان در بخش ورزش محقق شده و ما بقي نيز در راستاي اجراي سه طرح ورزشي روستايي، احداث استخر و زورخانه مجموعه ورزشي شهداي هفتم تير و تکميل و تجهيز مجموعه ورزشي شهداي هفتم تير هزينه خواهند شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.