سفیر ایران در ترکیه: سبب غرور و افتخار است که گروه صنعتی ماهان با کارآفرینی و فعالیت در عرصه های مختلف رسالت های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی خود را نیز فراموش ننموده و توامان به دنبال ایجاد هرچه بهتر ساختارهای حرفه ای و منسجم ا ست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس گزارش باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ محمدرضا ساکت با سفیر ایران در ترکیه دیدار و گفت و گو نمود.

در این دیدار صمیمانه که روز گذشته در محل سفارت ایران در آنکارا برگزار گردید ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به همراه محسن صادق زاده سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان و دو تن از اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم ماهان با بهمن حسین پور سفیر ایران در ترکیه دیدار نمود.

محمد رضا ساکت در این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های باشگاه فولاد ماهان سپاهان و گروه صنعتی ماهان در حوزه های اقتصادی ، صنعتی ، فرهنگی و ورزشی ، حسین پور سفیر ایران را با روند آماده سازی تیم های باشگاهی ماهان و به خصوص تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان آشنا ساخت.

در ادامه بهمن حسین پور سفیر ایران در کشور ترکیه که به مباحث مختلف فعالیت های ورزشی در ایران اشراف کامل داشت عنوان نمود:بسیار خوشحالم که پس از مدت ها توانستم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان را ملاقات نموده و با او دیدارو گفتگو نمایم.من آشنایی کاملی با روش کار و ساختار سازی ساکت در باشگاه ها دارم و یقین دارم این اقدامات باعث پیشرفت و حرکت رو به رشد باشگاه فولاد ماهان و تبدیل این مجموعه به مجموعه ای استاندارد خواهد شد

حسین پور در ادامه صحبت های خود با اشاره به حضور گروه صنعتی ماهان در عرصه صنعت کشور ابراز داشت:سبب غرور و افتخار است که گروه صنعتی ماهان با کارآفرینی و فعالیت در عرصه های مختلف رسالت های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی خود را نیز فراموش ننموده و توامان به دنبال ایجاد هرچه بهتر ساختارهای حرفه ای و منسجم می باشد.

سفیر ایران در صحبت های خود با اظهار علاقه مبنی بر گسترش روابط گروه صنعتی ماهان با مجموعه های ذیربط در کشور ترکیه اعلام داشت:تمامی اقدامات لازم جهت ایجاد این روابط را انجام می دهیم تا بتوانیم ظرفیت های کشورمان را به اثبات برسانیم./س

برچسب ها: اصفهان ، دیدار ، ساکت ، با ، سفیر ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.