مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند گفت: تولیدات، پویایی و بالندگی صنعت پتروشمی كشور مصداق بارز تحقق تولید ملی، حركت در مسیر اقتصاد مقاومتی و نشان از بی اثر بودن تحریم های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک رحمانی افزود: تلاش گران صنعت نفت، پتروشمی و پالایشگاه، سربازان عرصه جهاد اقتصادی هستند كه برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری، تلاش می كنند.

وی تاكید كرد: دشمن در جنگ اقتصادی و تشدید تحریم ها قصد شكست اراده ملت ایران اسلامی را دارد، اما باید بداند كه با وجود نعمت ولایت فقیه و تلاش همه جانبه بخش های تولیدی و صنعتی كشور، راه به جایی نخواهد برد.

مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند ادامه داد: صنعت پتروشیمی در ایران اسلامی به همت مسوولان، مدیران، وزارتخانه نفت و تلاش گران این عرصه با قوت و قدرت در زمینه تامین نیازهای جامعه تلاش می كند.

وی اظهار كرد: اثرگذاری اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس به خوبی به همه ثابت شد و امروز نیز تاكیدات رهبرمعظم انقلاب برای تحقق این مهم راهگشاست.

وی خاطرنشان كرد: صنعت پتروشیمی علاوه بر اشتغالزایی پایدار و تولید فرآورده های با ارزش، می تواند زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را بیش از پیش فراهم كند.

مدیرعامل شركت پتروشیمی شازند یادآور شد: گرید ضربه پذیر پلی پروپیلن ویژه مصارف تولید سپر انواع خودرو در مقیاس نیمه صنعتی برای اولین بار در كشور در این شركت راه اندازی شد. وی نیاز بازار ایران به گریدهای پلی پروپیلن را حدود شش هزار تن در سال عنوان كرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.