وی اظهارداشت: این نمایشگاه در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني راهگشاي توسعه و حمايت از توليدات داخلي خواهد بود.
وی به برگزاري همايش مصرف كالاي ايران در اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: نقش مدیریت بازاریابی و اصناف در ترویج بازارهای داخلی، نقش ارتقای كیفیت در مصرف كالای ایرانی، نقش ترویج فرهنگی در مصرف كالای ایرانی، جایگاه مدل های توسعه ای صنایع كوچك و متوسط در تولید و مصرف كالای ایرانی- نقش نهادهای پشتیبان در تولید و مصرف كالای ایرانی و نقش قاچاق كالا وكنترل واردات در تولید و مصرف كالای ایرانی را شش محور گفت و گوها در این همایش دانست./س