معاون اسبق رئيس پارلمان لبنان گفت: رژيم صهيونيستي عامل ترورها و انفجارهاي جاري در سوريه و لبنان است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه تلويزيون سوريه ؛ ايلي فرزيلي درباره شکست گروه هاي مسلح تروريست در سوريه و اهداف انفجار تروريستي امروز در منطقه باب توماي دمشق دمشق گفت: ما اين عمليات تروريستي در منطقه اشرفيه بيروت و منطقه باب توماي دمشق را محکوم مي کنيم. چنين عملياتي از سوي صهيونيسم جهاني براي هدف قرار دادن مسيحيان در منطقه است.

امروز رژيم صهيونيستي خود را در تنگناي شديدي مي بيند و به اين دليل به اين ترورهاي کور روي مي آورد. شکي در اين نيست ملت مقاوم لبنان و سوريه با وحدت خود در برابر اين توطئه مقاومت مي کنند و شکست سنگيني بر صهيونيست ها تحميل مي کنند.

 هدف صهيونيست ها از اين انفجارها و توطئه جاري در سوريه اين است است که کشورهاي منطقه را بر اساس سياست فرقه اي و طايفه اي تجزيه کنند. وجود کشورهاي يکپارچه منطقه به زيان موجوديت رژيم صهيونيستي است.

وي افزود: ما اميدواريم وحدت دو ملت لبنان و سوريه در مقابله با اين توطئه و حفظ يکپارچگي ارضي بيش از پيش شود. همه کشورهاي عربي بايد بدانند که اسرائيل دشمن اصلي ملت هاي منطقه است.

تلاش و مقاومت ملت سوريه براي حفظ يکپارچگي و نهادهاي سياسي اين کشور تنها به پيروزي ملت سوريه منجر نمي شود بلکه باعث شکل گيري موازنه قدرت جديدي در عرصه بين المللي خواهد شد. شکل گيري چنين موازنه اي، پيروزي هاي راهبردي بزرگتري را در آينده رقم خواهد زد.

برچسب ها: سوریه ، لبنان ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار