سرپرست فرمانداری خلخال گفت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان قطعی شده و آقای لاریجانی در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری جنوب استان در خلخال حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی دیروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های خلخال و كوثر افزود: زمان برگزاری این همایش از 10 آبان به ششم و هفتم آبان تغییر یافته است.

وی گفت: رییس مجلس شورای اسلامی به همراه رییس فراكسیون تولید ملی و جمعی از روسای كمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی ، اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس ، وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان چند وزارتخانه ، 35 نفر از مسوولان عالیرتبه كشوری و نیز استاندار اردبیل در این همایش در شهر خلخال حضور خواهند داشت.

محمدی افزود: نحوه برگزاری این همایش از امروز در اولویت كاری همه مسوولان اجرایی شهرستان خلخال بوده و با توجه به میزبانی خلخال برای برگزاری این مراسم آماده كردن امكانات پذیرایی ، اسكان و اجرای برنامه های پیش بینی شده این مراسم در دانشگاه پیام نور خلخال به عهده مسوولان اجرایی خلخال گذاشته شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال اظهارامیدواری كرد با برگزاری این همایش ملی مردم منطقه جنوب استان از ثمرات آن در توسعه اقتصادی شهرستان های خلخال و كوثر بهره مند شوند./س

برچسب ها: خلخال ، سفر ، ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.