استاندار اردبیل گفت: توسعه و پیشرفت کشور و استان اردبیل در قیاس با سال‌های گذشته مطلوب و رو به جلو است اما این وضعیت هرگز ما را راضی و قانع نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  اکبر نیکزاد  در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر افزود: در کشور ما درآمدها محدود و کارهای بر زمین مانده و برنامه‌های رو به جلو بسیار فراوان است که ضرورت دارد با این کمبود منابع کارهای مهم و اساسی در اولویت قرار گیرد تا رضایت مردم بیش از گذشته جلب شود.

وی فرمایش مقام معظم رهبری را در بیان اقدامات انجام شده و توفیقات به دست آمده در نظام اسلامی یادآور شد و گفت: ما باید به مردم اعلام کنیم که از کجا حرکت کردیم و به کجا رسیده‌ایم و در آینده نیز می‌خواهیم با چه هدف‌گذاری به مقصد مورد نظر دست یابیم که در این هدف‌گذاری مهم نیست که دولت سمت چه جناح، حزب و جریانی باشد بلکه این برای همه ما مبرهن و روشن است که در سر سفره شهدا نشستیم و باید قدر موقعیت به دست آمده را بدانیم.

استاندار اردبیل وضعیت رشد و توسعه کشور را در مقایسه با گذشته قابل قیاس ندانست و افزود: امروز به رغم پیشرفت‌ها و توسعه فراوان خواسته‌ها نیز افزون‌تر شده است و این وظیفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران است تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که این مردم غرق امکانات و مزیت‌ها باشند.

نیکزاد گفت: ما در خدمت به مناطق محروم و روستایی هنوز نتوانستیم حق مطلب را به درستی ادا کنیم که در این زمینه همه خدمتگزاران و مسئولان آبروی خود را که از حمایت و پشتیبانی مردم دارند در طبق اخلاص گذاشتند تا به هر نحوه ممکن در پیشرفت کشور تأثیرگذار باشند.

وی افزود: با همراهی نمایندگان استان در مجلس و برخی از دلسوزان سعی کردیم تا 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب شهرداری‌ها را از رئیس جمهور درخواست کنیم که شخص احمدی‌نژاد نیز در این زمینه دستورات لازم را دادند تا ما شرمنده مردم و اهالی استان نباشیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، و ، پیشرفت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.